Mededeling aan de ingeschreven kandidaat-huurders van het anciënniteitsregister van de Grondregie van de Stad Brussel
Beste kandidaat-huurders,
U bent ingeschreven als kandidaat-huurder bij de Grondregie. Elk jaar wordt u gevraagd uw interesse in een woning te bevestigen door uw inschrijvingsnummer te vernieuwen tussen 1 januari en 31 januari.
Uitzonderlijk wordt de vernieuwingsperiode dit jaar uitgesteld en zal plaatsvinden van 1 juni tot en met 30 september 2025. Wij nemen contact met u op zodra ons systeem operationeel is, zodat u uw inschrijvingsnummer kunt bijwerken.
Daarnaast wordt u, om u beter te begeleiden in uw zoektocht naar een woning, gevraagd de informatie over uw gezinssamenstelling aan te vullen.
U dient de volgende gegevens te verstrekken:
- Uw naam en voornaam (voor de huurders op het contract)
- Uw adres
- Uw rijksregisternummer (voor de huurders op het contract)
- Het type woning dat u zoekt
- Uw inkomsten
- De samenstelling van uw gezin
- En andere informatie die ons helpt u beter van dienst te zijn
Met vriendelijke groet,
De Grondregie van de Stad Brussel