Mededeling aan de ingeschreven kandidaat-huurders van het anciënniteitsregister van de Grondregie van de Stad Brussel

Mededeling aan de ingeschreven kandidaat-huurders van het anciënniteitsregister van de Grondregie van de Stad Brussel

Printvriendelijke versiePDF version

Beste kandidaat-huurders,


U bent ingeschreven als kandidaat-huurder bij de Grondregie. Elk jaar wordt u gevraagd uw interesse in een woning te bevestigen door uw inschrijvingsnummer te vernieuwen tussen 1 januari en 31 januari.
Uitzonderlijk wordt de vernieuwingsperiode dit jaar uitgesteld en zal plaatsvinden van 1 juni tot en met 30 september 2025. Wij nemen contact met u op zodra ons systeem operationeel is, zodat u uw inschrijvingsnummer kunt bijwerken.
Daarnaast wordt u, om u beter te begeleiden in uw zoektocht naar een woning, gevraagd de informatie over uw gezinssamenstelling aan te vullen.

U dient de volgende gegevens te verstrekken:

  • Uw naam en voornaam (voor de huurders op het contract)
  • Uw adres
  • Uw rijksregisternummer (voor de huurders op het contract)
  • Het type woning dat u zoekt
  • Uw inkomsten
  • De samenstelling van uw gezin
  • En andere informatie die ons helpt u beter van dienst te zijn

Met vriendelijke groet,

De Grondregie van de Stad Brussel