Diensten aan de huurders

Diensten aan de huurders

Printvriendelijke versiePDF version

Onze diensten staan tot uw beschikking om u zo goed mogelijk te helpen.

Ons agentschap onthaalt u op de Hallenstraat 4 te 1000 Brussel en begeleidt u bij de keuze van een huurwoning.

 

 

 

Daarnaast is ons call center 24/7 bereikbaar op het nummer 02/279.40.45.

Tenslotte kunt u ons contacteren via email op het mailadres dispatchingrch@brucity.be.

De volgende diensten staan tot uw beschikking om u zo goed mogelijk te helpen.

  • Technische dienst

De technische dienst behandelt uw verzoeken en klachten in geval van technische problemen. Hij intervenieert via een eigen interventieploeg, of door een beroep te doen op externe firma's.

  • Dienst lastenafrekeningen

Deze dienst stelt uw jaarlijkse afrekening op van de gemeenschappelijke lasten (maandelijkse voorschotten).

  • De boekhouding

De boekhouding controleert en begeleidt de financiële naleving van het huurderscontract.

  • Juridische dienst

De juridische dienst beheert de geschillen van juridische of financiële aard.

  • Interne coördinatie

De interne coördinatie garandeert de goede operationele werking van de Grondregie.

  • Valorisatie patrimonium

De dienst valorisatie van het patrimonium verwezenlijkt projecten en nieuwe constructies of renovaties en draagt zo bij aan de uitbreiding en de kwaliteit van het huuraanbod.

  • Vastgoedoperaties

De dienst vastgoedoperaties beheert het privépatrimonium van de Stad met inbegrip van de verkoop en aankoop van vastgoed (gebouwen en gronden) en het afsluiten van concessies, erfpachten en specifieke langlopende contracten.

  • De conciërges en het schoonmaakteam

Gemiddeld beheert een conciërge +- 150 woningen. Zij is uw eerste aanspreekpunt en is verantwoordelijk voor de goede staat en netheid van de gebouwen.

Het schoonmaakteam staat haar bij voor de netheid in en rond de gebouwen.

* Volledig overzicht van onze diensten